3 Şubat 2021 Çarşamba

hazır otel sitesi

 

Herkese yeni bir yazımızdan daha merhabalar, bugün sizlerle beraber hayatımızda oldukça önemli bir yere sahip olan web teknolojilerini, web reklamcılığını ve son olarak da modern reklamcılık anlayışını inceleyeceğiz. Ayrıca sizlerden ricam odur ki bu makalemizden sonra hazır otel sitesi konulu makalemize göz atmanızdır ki bu bizlere manevi olarak destek olmanızı sağlayacaktır.

Web teknolojileri ana konumuz olduğunda doğal olarak da internetten bahsedeceğiz. İnternet içerisinde bulunduğumuz çağ içerisinde her yaştan, her ırktan, her türlü toplumsal zümreden insan barındırdığını internet günümüzde tamamıyla yeni bir dünya gibidir ki bunun en önemli yanı reklamcılık açısından değerinin simgesidir.

Bu açıdan baktığımızda internet ortaya çıktığı dönemden popülerleştiği döneme kadar her açıdan reklamcılık açısından değerli bir hale gelmiştir. Konu dinamik web sitesi reklamcılık olduğunda web teknolojileri her daim önemli bir yer etmiştir. Web teknolojileri ile reklam yapmanın en büyük önemi reklamcılıktır.

Biz web tasarımcılarının reklamcılık konusu olduğunda eski reklamcılık yöntemlerinden bahsetmesi oldukça doğal bir durumdur. Şimdi sizlere biz web tasarımcılarının geleneksel reklamcılık yöntemleri olarak bahsettikleri eski yöntemlerin dezavantajlarından bahsedeceğim.

Geleneksel reklamcılık yöntemleri; televizyona reklam ekonomik web sitesi vermek, radyo reklamı yaptırmak, dergilere reklam vermek, gazete köşelerine yazılar vermek, pankart afileri hazırlamak gibi çok uzun yıllardan beridir kullanılan yöntemler olarak sayabileceğimiz yöntemlerdir ki bu reklamcılık yöntemlerinin birçok dezavantaja sahip olduğu da bir gerçektir.

En öncelikli olarak bahsetmemiz gereken konu televizyon reklamcılığının dezavantajlarıdır ki bunun şöyle açıklayalım. Eğer ki televizyona reklam vermeye karar verirseniz bir reklam filmi çektirmeniz gerekecek ve dolayısıyla bu reklam filmi için set, oyuncu kadrosu, senaryo, yönetmen gibi birçok işlevsel birime ihtiyacınız olacaktır ki bu birimlerin her biri ayrı bir maliyet olacağı gibi aynı zamanda bu reklamın nihayete ererek tamamlanana kadar size herhangi bir verim getirmeyeceği yani diğer bir değişle tam manasıyla angarya denebilecek bir hazırlık sürecine sahip olduğu gerçeğini de göz önünde bulundurmak gerekir.

Bu reklamcılık yöntemlerine kıyasla web reklamcılığı hem ulaşabileceği kitlelerin genişliği hem de maliyeti açısından bu yöntemlerin her birinden daha avantajlıdır ve dolayısıyla günümüzdeki en ideal reklamcılık yöntemi de budur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder