13 Ağustos 2020 Perşembe

Hazır profesyonel web sitesi

 

Herkese yeni bir makalemizden daha merhabalar, bugün sizlerle beraber hayatımızda önemli bir yer eden interneti, web teknolojilerini ve internet reklamcılığını inceleyeceğiz. Bu sayede internet aracılığıyla reklam yapmanın önemini anlamış olacaksınız. Ayrıca bu makalemizden sonra Firmalar için site konulu makalemizi de okumanızı tavsiye ederiz.

Konu internet olduğunda değinilmesi gereken en önemli konu elbette ki reklamcılıktır. Bunun sebebiyse tabi ki de internetin barındırdığı kullanıcı kitlesinin reklamcılık açısından potansiyelidir ki günümüzde aktif olarak reklamcılığın internet üzerinden yürümesinin temel sebebidir. İnternet her daim hayatımızdaki önemli servislerden hazır emlak sitesi birisi olmuştur. Özellikle çıktığı dönemden itibaren baktığımızda internetin ilkel dönemlerinde bile her daim internetin teknoloji olarak olabilecek en fazla kullanıcıyı barındırmayı hedeflediğini söyleyebiliriz ki bu gayet doğaldır.

İnternetten önceki dönemlere gittiğinizde reklamcılık gibi bir eyleme girişmek isterseniz biz web tasarımcılarının geleneksel reklamcılık yöntemleri olarak niteledikleri reklamcılık yöntemlerine başvurmak zorunda kaldığını görüyoruz. Bu yöntemleri televizyona reklam vermek, radyo reklamı yaptırmak, dergilere içerik hazırlamak, gazetelere köşe yazıları vermek, pankartlara afişler hazırlamak gibi sıralayabiliriz. Bu yöntemlerin en büyük dezavantajları hazırlık süreçleri, maliyetleri ve gerektirdiği birimler olarak sıralanabilir ki böyle bir şeyi web teknolojileri kullanılarak yapılan reklamlar ile karşılaştırdığımızda kelimenin tam manasıyla angarya diyebileceğimiz bir hal alıyor.

Bunu bir örnekle de açıklayabiliriz. Örneğin televizyona reklam vermek isterseniz doğal olarak bir reklam filmi çekmeniz gerekecek hazır firma sitesi ve bu reklam filmi içinde doğal olarak set, yönetmen, oyuncular, senaryo gibi bazı birimleri yönetecek insanlar ve çevreye ihtiyaç duyacaksınız ki bu sizler için ekstra maliyet olmakla beraber aynı zamanda hazırlık süreci açısından da değerlendirdiğimizde web teknolojileri kullanılarak yapılan reklamcılıktan her açıdan dezavantajlı ve angarya olduğu açıktır.

Dolayısıyla eğer ki reklam aracı olarak interneti kullanmayı tercih ederseniz hem bu uzun hazırlık sürecinden hem de bu ekstra gereksiz maliyetlerden kurtularak çok daha ucuza çok daha fazla bir kitleye ulaşacaksınız. Burada en önemli nokta geleneksel reklamcılık yöntemleri ile ulaşılabilen insan kitlesinin web teknolojilerinden kat kat az olmasıdır ki geleneksel reklamcılık yöntemlerinin genellikle yerelde etkili olduğunu düşünecek olursak bu doğaldır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder